sobota

Jedilnik, 31. 8. 2013

Zadnji počitniški dan:
  • juha
  • file osliča
  • zelenjavni zrezek
  • solata
JUHA
Nisem bila pri volji danes za kuharijo, zato sem kar jušno kocko uporabila. Zraven pa še malo korenčka, na koncu pa sem zasipala z rezanci. Čisto preprosto, a okusno pa kljub temu.

FILE OSLIČA
Ves čas sem imela v mislih neko ribjo jed pripraviti, nisem pa imela izoblikovane ideje. Šla sem v Špara in ker imajo akcijo, je seveda že zmanjkalo skoraj vse. Nič pametnega ni bilo za kupit. Sem šla raje gledat v zamrzovalnik in iščem in gledam, pa se le odločim za fileje osliča.
Doma sem jih odtalila in umila ter do suhega obrisala. Začinila sem s soljo, poprom, peteršiljem in česnom. Fileje sem pomokala in jih ocvrla/popražla v olju.
Pražene sem dala na papirnato brisačo, da se je olje malo vpilo. Saj je bilo dobro, čeprav nič posebnega. 

ZELENJAVNI ZREZEK
Že pri ribah sem bila neodločena, za prilogo pa sploh pojma nisem imela, kaj naj pripravim. Ko sem hodila okoli teh zamrzovalnikov, sem slučajno zagledala te zrezke in sem jih kupla. Popekla sem jih v ponvi. 
Hitro so perajt, dobri so; še moj sin je skoraj celega zmazal.

SOLATA
Zelena solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar