sreda

Jedilnik, 21. 8. 2013

Ponovno za 4:
  • paradižnikova juha
  • pečena bedra
  • svederci
  • gobova omaka
  • solata
JUHA
Paradajzovo juho sem skuhala po enakem postopku kot ponavadi. Zdaj se mi pač ne da še enkrat vsega pisat. Nama je seveda bila super, ta mlada dva pa sta malo nose vihala. Jah, nimamo pač vsi enakega okusa.

PEČENA BEDRA
Bedrca sem začinila s soljo in suhim ingverjem. Dala sem v pekač in prelila z olivnim oljem, na vsako bedro pa sem dala še košček masla. To sem dala pečt za eno uro. Bedrce so bile zelo mehke in sočne, saj se je kar nekaj omake spustilo z mesa. Mnjami.

BUČKINI ZVITKI
Eno velko bučko sem našla na vrtu pa sem jo kar takoj pripravila. Naribala oz. narezala sem jo na rezine, ki sem jih popekla. 
Počakala sem, da so se malo ohladili. Na vsako rezino bučke sem dala list bazilike in kos feta sira ter zavila v zvitek. Dobro so pasali zraven.

SVEDRCI
Pač kuhane testenine. Čisto ejnfoh jih je pripravit. Samo vsipala sem v vrelo, slano vodo. Skuhala in odcedila.

GOBOVA OMAKA
Šampinjone sem očistila in narezala na rezine. Eno šalotko sem nadrobno nasekljala in popražla. V ponev sem dodala šampinjone in začinila (sol, poper, peteršilj). Ko je bilo popraženo, sem dodala mešanico kisle in sladke smetane. Zelo slastno.

SOLATA
Zelena letna solata, ki sem jo naredila z bučnim oljem. Tako, kot mora biti.
Imela pa sem še dva murka, ki sem ju naribala (okej, moj nečak ju je) in solila, da so spustili vodo. Potem sem odcedila in zmešala z navadnim jogurtom in koprom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar