petek

Jedilnik, 9. 8. 2013

Končno doma:
  • juha
  • popečeno puranje meso
  • zeljne krpice
  • solata
KURJA JUHA
Po večdnevi odsotnosti paše domača kurja oz. piščančja juha. Ta zamrznjena drobovina se mi kar množi, nikakor je noče biti konec. En paketek sem porabila za današnjo juho. Ostalo pa vse po regelcih. Na koncu pa samo še zlate kroglice in odlična juha je bila perajt.

POPEČENO PURANJE MESO
Kupila sem dva zrezka in ju dala marinirat. Marinado sem naredila iz sojine in vorčester omake, gorčice in medu. Dala sem v hladilnik, a za premalo časa. Zrezka sta bila malo bolj debela, pa se nista fajn prepojila. Popekla sem ju v ponvi, pa sta se mi skoraj prej malo "čokoladno okrasila", preden sta bila prepečena. Pa saj je bilo okusno, moj je rekel, da zelo slastno. Mogoče pa samo meni ni bilo všeč, ker sem pričakovala nekaj drugačnega. 

ZELJNE KRPICE
Pol mlade zeljne glave sem narezala na kose. Pri tem sem odstranila rebre. Umila in solila sem ter pustila stati. V ponvi sem na segretem olju popražila polovičko bele čebule, dodala še narezano šunko in čez nekaj časa ožeto zelje. Pražla sem, kasneje pa dodala še vegeto, malo popra, sladkor in kuhane krpice. Mnjami.

SOLATA
En paradižnik, ena paprika, ena kumara, pol čebule, dva lista bazilike, sol, olje, kis, voda. Okusna solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar