sobota

Jedilnik, 3. 8. 2013

Uh, je bilo vroče danes:
  • paradižnikov karpačo
  • carbonara špageti
  • solata
PARADIŽNIKOV KARPAČO
Ni se mi danes dalo juhe kuhat, je bilo prevroče. Prevroče...prevroče...vroče...vroče... you get the idea.
Taščin paradižnik je že zrel, zato sem iskala nekaj, da bi ga porabila. Pa najdem tole zanimivost. Imam lepo rukolo; no ja, bi bila lepa, a je fajn preluknjana; ki sem jo uporabila za podlago. Češnjeve paradižnike sem narezala na četrtine in jih podevala po rukoli. Malo sem solila, malo prelila z olivnim oljem in potrosila s parmezanom. Zraven pa še košček kruha. Zelo okusno in osvežilno.

ŠPAGETI CARBONARA
Sem že omenila, kako je bilo danes vroče? Tako zelo, da se mi ni dalo niti razmišljat o kuhanju, kaj šele, da bi nekaj dosti kuhala. Začela sem razmišljat o testeninah, ker so hitro perajt, ni pa mi dišala tunina omaka. Naenkrat z nekega vogala mojih možganov prileti ideja o carbonara omaki. Začnem malo raziskovat in najdem blog, kjer je zapisan bojda originalen recept za tole omako. Pa sem probala.
V ponvi sem pogrela olivno olje in na njem popražila panceto, pred tem narezano na trakove, in en olupljen strok česna, kasneje zavržen. Posebej sem razžvrkljala eno jajce, kateri sem dodala malo parmezana in malo soli. 
Skuhane in odcejene špagete sem dala v ponev in prelila z jajco. Začela sem mešati, vmes pa sem dodala še preostali parmezan. Štedilnik sem imela na minimalni temperaturi, da se ne bi jajce popeklo. Mora ostati kremasto.
Okrasila sem z dvema lista bazilike in enim češnjevim paradižnikom. Zatem pa se je moj začel igrati še z majonezo. Pa je nastal smeško.

SOLATA
Oh, kar kumarice. Teh je sedaj na pretek. Mogoče malo preveč. Pozimi pa jih bom pogrešala. :)

2 komentarja:

  1. Pa saj kar težko verjamem!! V pet. sem tudi sam imel CARBONARO!!! Jooj, kako fajn. In všeč mi je, da niste po tipično BALKANSKI pameti dodali smetano, da bo jed JA ŠE BOLJ MASTNA, da se bo vse vleklo v ustih in da ne bo prišla do izraza panceta in jajček. BRAVO.
    In še ena zanimivost. Včeraj sem ravno gledal eno dok.oddajo kjer je bilo govora o PRAVILNI pripravi jedi. In JA. Tako vi, kot jaz sva naredila KOT SE ŠIKA!! PLOSK PLOSK

    Ja, jaaaaaaa, kakšna vročina neki :D
    Jaz pa v najbolj vročem dnevu vikenda, v najbolj vročem vikendu leta zacumpram CARSKI PRAŽENEC iz PEČICE!?!?!?! Pa veste kaj...ali zunaj, ali znotraj, ampak je bilo vseeno v kuhinji manj vroče xD!!!

    SUPER KOSILCE. I like it!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, mogoče pa sem se zato jaz spomnila na to omakco, ker sem pri tebi videla zapis. Sem gledala recepte na kulinariki in potem razne komentarje in kakšen bi naj bil originalni recept, zato sem začela malo raziskovati. In kot si že napisal je tale brez smetane ta pravi. Meni je bilo všeč.

      Mmmm, praženec tudi ni slaba ideja. Kljub vročini. Zdaj pa kuhat nedeljsko kosilo, ki pa bo malo bolj slavnostno. Je pa le nedelja. :)

      Izbriši