petek

Jedilnik, 16. 8. 2013

Na hitro:
  • juha
  • hrenovke v testu
  • bučkina omaka
  • solati
JUHA
Danes se mi je zluštala čisto ta prava svinjska juha. Dala sem kuhat eno kost + vso ostalo primerno zelenjavo in začimbe ter pristavila na štedilnik. Vrelo je čisto počasi skoraj tri ure; meso je bilo tak mehko, da sem ga kar lahko s prsti trgala in jedla (ko je že enkrat blo kuhano in sem ven vzela). Dodala sem rezance, pa še drobnjak. Zdaj si je malo opomogel, ker smo končno malo dežeka dobli. Uh, da ne pozabim, v juho sem vsipala še malo suhega ingverja - zelo prijeten priokus. 

HRENOVKE V TESTU
Za eno luštno srečanje, sem spekla to dobroto, pa sem dobila navdih še za najino kosilo. 
Testo (listnato) sem namazala s kečapom in potrosla z origanom. Razrezala sem na štriri kvadrate in na vsakega položila pol para hrenovke. Pravzaprav sem naredila ravno obratno, najprej hrenovke pol rezanje. Hrenovke sem zavila v testo. 
Peki papir, na kerem so bile hrenovke, sem zvlekla na pladenj in jih premazala z razžvrkljano jajčko. Pekla sem jih pol urce na 200 stopinjah. Kak so fajn zlatkasti ven prišli, da ne govorim kak so bli dobri. Kar topili so se v ustih.

BUČKINA OMAKA
To jed pa sem pripravila bolj zaradi mojega sineka, ki pa je potem prej zaspal, preden je kaj dosti pojedel. Sta pa zato ati pa mami z veseljem vse pomazala.
Pol bučke sem narezala na kocke. V loncu sem segrela olivno olje in na njem najprej popražla eno mičkeno na drobno narezano šalotko. Dodala sem še en strt česen, potem pa še bučko. Začinila sem s svežim peteršiljem in soljo. Dušila sem, pa mešala, pa vmes malo z juhico zalila. Bučka je bila že fajn podušena, z lopatico sem jih še malo natrla in dodala gostilo. Zmešala sem namreč pol žličke gustina z malo vode in kisle smetane. To gostilo (če je sploh to beseda) sem dodala omaki in še malenkost pokuhala. Za prste polizat.

SOLATI
Nek se vidi razkoš, da lahko mi kar dve solati jemo. Imam še domače murke, ki še vedno pridno rastejo, pa še bridki niso. Tak da sem naredila malo murkove solate.
Spet sem pa dobila pošiljko endivije (dive), ki sem jo tudi nekaj pripravila. Dodala pa sem ji kuhan krompir, drugače itak ni dobra.

Ni komentarjev:

Objavite komentar