sreda

Jedilnik, 14. 8. 2013

  • paradižnikova juha
  • pečene perutničke
  • bučkini polpeti
  • solati (kar dve)
PARADIŽNIKOVA JUHA
Paradajz pa mam tak velki in lepi, kot da bi ga narisal. Upam, da ni na steroidih. ;)
V loncu sem segrela olivno olje in na njem popražila dve rezini slanine in eno manjšo čebulo. Seveda sem oboje narezala. Malo se je pražlo, v tem času pa sem narezala en paradižnik (in nič več, ker je bil res gromozanski) in ga dodala v lonec. Kakor hitro se je začelo pražiti, je paradajz spustil vodo. Takrat sem dala na manjšo temperaturo, da je počasi vrelo. Ah, dodala sem še dva lista bazilike, pa malo vode sem še dolila (pa je bilo juhe še vedno premalo na koncu). To je en cajt vrelo, zatem pa sem precedila. V to juho sem dodala še en brizg kečapa in odlično okusna juha je bila gotova. Za piko na i sem dodala še eno žlico kisle smetane in malo kopra, ampak takrat ko sem že servirala juho. Vsi smo z veseljem pojedli. Saj sem že napisala, da je bilo skoraj premalo. 

PEČENE PERUTNIČKE
Perutničke sem umila in narezala in osušila. Začinila sem jih s soljo, malenkost popra in ingverjem. Prelila sem z oljem in dala v pekač. Zraven sem dolila še malo vode in postavila v vročo pečico. Pekla sem 45 min, najprej na 200 stopinjah, čez nekaj časa pa na 170ih. Uh, so bile fajn hrustljave in okusne.

BUČKINI POLPETI
Eno tako lepo bučko sem  spet imela in sem jo porabila za polpete. Bučko sem obelila in naribala. Malo sem solila in pustila, da je spustilo vodo. V tem času sem si pripravila maso: 2 jajci, eno žlico moke, eno žlico drobtin, sol, peteršilj, česen. To sem dobro zmešala in pustila stati. 
V maso sem dala ožete bučke in premešala. V ponvi sem segrela olivno olje in vanjo z žlico devala maso. Popražla sem z obeh strani, pol pa dala na krožnik obložen s papirjem, da se je malo maščoba vpila. Za dodatek pa malo kisle smetane. Kaj čem reči? Odlično. (Joj, kak se danes hvalim, samo če pa je res bilo tak dobro.)

SOLATI
Ja, kar dve solati sva si privoščila danes. Naredila sem paradižnikovo solato, ker pač imam ogromno paradajza. Zraven pa sem naredila še divo (endivijo), ker sem jo pač dobila. Za to solato sem skuhala tudi dva manjša krompirja, da sem ju dodala. V divi pač mora biti krompir, drugače ni tak okusna. Oboje sva zmazala. 

2 komentarja:

  1. Zelo, zelo simpatično in PONOVNO najina omiljena PARADAJZ JUHICA!!!
    Jaz pa bom jutri na moji domači špinačni juhici z zlatimi kroglicami, za glavnino pa fiiiini čufteki + ostanek testeninik od danes :D
    V petek pa kar lepo klasika; čufteki in kruh.
    Včasih je manj več in bolj preprosto PRAV GURMANSKO.

    Všeč mi je vaša ideja kombiniranja glavnega obroka. Putika + bučkine polpete.
    Ravno en rumenjak mi je ostal danes, tako da bom dodal malo mlekeca in drugo po planu, ter še sam naredil neke polpete. Kako je fajn, ko vse kombiniramo in porabimo, a ne!

    SOLATE SO SUUUUUUPER. Ni kosila brez solatke in sedaj, ko je sezona, so noro dobreeeeee!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paradajzova juha je zakon (vsaj ta moja:), pa zdaj ko imam paradajza ogromno, bo kar pogosto na jedilniku. Zdaj je treba izkoristiti.

      Mnjami, čufti so tudi dobri. Mogoče pa jih v petek naredim, pa ena fina domača paradajzova omaka zraven. Pa kak pire krompirček. Dobra ideja.

      Polpeti so mi dobri, še posebej ti bučkini. Pa fajn mi je, ker za polpete lahko kar celo bučko porabim, da mi potem ne ostajajo kakšni kosi, ki se valjajo po hladilniku.

      A ni fajn, ko se za mizo usedeš, pa vidiš take dobre jedi pred sabo, še posebej ko veš, da so delo tvojih rok? Meni je to zakon. Rada grem ven kaj pojest, a domača kosila so mi najboljša.

      Izbriši