nedelja

Jedilnik, 4. 8. 2013

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečena rebra
  • krompir z bučko
  • solata
JUHA
Ker je glih nedelja, sem skuhala malo juhe, čeprav je bilo prevroče. Kuhat sem dala zelenjavno jušno kocko, pa en korenček zraven. Zasipala sem z ribano kašo, katere sem malo preveč vsipala, tako da je juha bila zelo gosto. Bi lahko rekla, da sva jedla ribano kašo z juho in ne obratno.

PEČENA REBRA
Še pečt sem se spravla, v kuhinji je bil že skoraj pekel, preden sem končala s kuhanjem. A v nedeljo se bolj svečano je. Okej, torej rebrca. Svinjska, seveda.
Najprej sem jih umila, do suhega obrisala in začinila (sol + poper). Dala sem jih za približno pol ure v hladilnik, da se je malo prepojilo. Čez pol ure sem jih dala na pekač in po vrhu nadevala rezine pancete. Na pekač sem dala dve beli čebuli in dva stroka česna. Dolila pa sem še kozarec vode z dodanim suhim rožmarinom. Med peko sem še enkrat dolila jušno osnovo, ker je vsa voda že skoraj izhlapela.
Pečico sem si segrela in vanjo dala rebra. Pekla sem eno uro na 180 stopinjah. Takrat sem pečico izklopila, vendar sem rebra pustila še kakšnih 10 minut notri. Šele takrat sem jih vzela ven, pa še potem sem jih pustila, dokler nisva juhe pojedla.
Rebra sem narezala, servirala na krožnike in prelila z omako iz pečice. Dodala sem tudi čebulo. Prekrasno dobro mi je uspelo. Ta panceta doda k boljšemu okusu. Meso je bilo fajn mehko in sočno, panceta pa je bila hrustljava in malo slana. Izvrstno. Pa čebula je tudi dobra bila.

KROMPIR Z BUČKO
Nekak mi ni pasalo spet pečti krompirja, pa še bučko sem hotela porabiti, zato sem naredilo kar kombinacijo obojega.
Krompir sem dobro umila in ga narezala na kocke. Skuhala sem ga v slani vodi. Bučko sem obelila in narezala na kocke. V ponvi sem segrela olivno olje in dala pražit bučko. Začinila sem jo s soljo in malenkost rožmarina. Skoraj popečeni bučki sem dodala odcejan krompir in še malo popekla. Na koncu sem začinila še s koprom. Noro dobro.

SOLATA
Polno razne zelenjave je na vrtu, tako sem pripravila kar solatno mešanico. Uporabila sem dve neolupljeni kumari, en paradižnik (volovsko srce), nekaj češnjevih paradižnikov, eno papriko, eno manjšo šalotko. Vso zelenjavo sem narezala na ustrezne kose in jih začinila (sol, olivno olje, balzamični kis, voda). Zelo dobro in osvežilno. Za piko na i pa sem na koncu še s kruhom pomazala preliv. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar