četrtek

Jedilnik, 1. 8. 2013

Olimpijsko kosilo:
  • juha
  • pohane bedrce
  • pohane bučke
  • pirini rezanci
  • kumarična omaka
  • solata
JUHA
Saj veste, da si vedno za dva dni nakuham juho. Tudi včeraj sem skuhala še za danes, čeprav je nekam malo osnove ostalo. Pa še to mi je skoraj vse povrelo, ker nisem bila preveč pozorna. Pa sem dolila, pa je glih tak blo dovolj. Na koncu pa sem pozabila zasipati z rezanci, tako da sem kar zlate kroglice dala na mizo oz. v juho (ja, že spet). Nisem pa pozabila na drobnjak in korenček. Jupi zame. :)

POHANE BEDRCE
To sem imela včeraj v mislih, pa iz že znanih razlogov nisem tega skuhala. Sem pa danes. Pa še bedrce so bile danes v akciji. Pa take fajn velke so bile, to so res bile od pravih Pišekov (zanalašč z veliko pisano:).
Bedre sem umila, prerezala na pol in dobro obrisala s papirnato brisačo. V notranjost vsake bedre sem tudi malo zarezala, da se prej ocvre. Začinila sem jih samo s soljo, sledilo je paniranje (moka + jajce + drobtine s čilijem). Cvrla pa sem v mešanici belega in olivnega olja. 
Joj, so bile dobre. Samo jaz po najboljših močeh nisem mogla do konca pojest. Me čaka še en del za večerjo. Komaj čakam.

POHANE BUČKE
Olimpijski krogi :)
Pol bučke sem obelila in sredino izdolbla. Potem sem to narezala na kose, tako da sem dobila kroge. Le-te sem spanirala enako kot meso in ocvrla. 
Jaz ponavadi tako šparam, da kar v isti ponvi in istem olju ocvrem kot meso. Se pravi, ko je meso gotovo, v ponev dam še bučke. Saj so hitro pohane, tak da se meso niti ne uspe dobro ohladiti vmes. :)

PIRINI REZANCI
Po pripročilu mojega zvestega komentatorja sem se odločila za pirine rezance danes. Skuhala sem jih v slani vodi in odcedila. Kot omako sem pripravila kumarično omako. Rezanci so bili dobri; sicer so mi jajčni zakon, a tudi ti so okusni. Priporočam.

KUMARIČNA OMAKA
Tokrat sem naredila toplo omako. Kumarice sem naribala (še prej obelila in izdolbla sredico), solila in pustila malo stati. V loncu sem pogrela olje in na njem popražila malo moke. Dodala sem kumarice kar z vodo vred, da nisem potem še dodatno vode dodajala. Pa malo kisa sem še dodala in en celi strok česna (da sem ga potem lahko odstranila). Potem pa se je malo pokuhalo, proti koncu pa sem začinila še z ajvarjem. Edino kislo smetano sem pozabila dodati; spomnila sem se šele, ko sva že pojedla.

SOLATA
Za solato pa sem porabila stročji fižol, ki mi tudi lepo raste na vrtu. Že dopoldan sem ga skuhala, da se je do kosila ohladil. Fižolu sem dodala česen, sol, poper, bučno olje, kis in vodo. Za prste polizat. Kaj pa čem drugega rečt.

Ni komentarjev:

Objavite komentar