nedelja

Jedilnik, 18. 8. 2013

Preprosto nedeljsko kosilo:
  • grahova juha
  • ribje palčke
  • pečen krompir
  • solata
GRAHOVA JUHA
Priznam. Vse priznam. Nisem skuhala domače juhe, ampak ono z vrečke. Nekak nisem bila pri volji kuhati juho. Pa sem raje kar kupila eno grahovo juho in jo skuhala po navodilih. Pojedli smo vse, a domače je le domače.

RIBJE PALČKE
Zdaj gledam, da sem danes pripravila takšno tipično angleško jed fish&chips, čeprav moja varianta nima kaj dosti sličnosti z angleško verzijo.
Ribje palčke sem v olju ocvrla in nato dala na papirnato brisačo, da je malo maščobe popivnalo. S pravo ribo se ne more primerjat. Sva z mojim debatirala, če sploh je kaj prave ribe v teh palčkah. Al pa je to vse bolj plastik fantastik.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem narezala in začinila (sol, rožmarin, olivno olje) in dala pečt za dobrih 40 minutk. Fajn hrustljav je bil. 
Čeprav se bom zdaj počasi že navolila pečenega krompirja. Počasi bo cajt za kakšne drugače različice.

SOLATA
Dve je boljše kot ena, zato sva danes spet imela dve solati. Dejstvo je, da imam še vedno nekaj kumar, pa paradajz je rdeči, pa je potrebno vse ponucati.
Naredla sem torej paradajzovo solato, s papriko in čebulo. Tako tipično domačo. Zraven pa sem pripravila še kumare z navadnim jogurtom in koprom. Oboje je bilo dobro in osvežilno.

2 komentarja:

  1. MMMMM BRAVOOOOOO ZA SOLATKI in KROMPIRČEK!!! I love that so much, da bo danes pri meni podobno. Bo verjetno kar brezmesni dan danes. Ne da se mi enostavno + za večerjo bodo eni novi PUDING proteini in bo že tam dovolj beljakovin.
    Sicer pa, a se strinjate, občasno ni boljšega kot mlad popečen krompir, kilo gorčice in skleda MEGA UBER SOLATE!

    Samo, c c c, ribje palčke?!!? :/. Hvalabogu ste napisali pol kaj si o njih mislite in me tako pomirili. Res je da nikoli nisem bil njihov privrženec a od JAMIE OLIVERjevih oddaj dalje in dejstva kako dotične zadeve nastanejo niti mali privrženec nisem več. Saj veste, se da lepo kupit file osliča, pa se naredi take über simpatične palčke da je kar veselo. Pa raje pol domačo tatarsko poleg, pa se tam greši ;).

    AMpak ja. Včasih se nam enostavno ne da, pa posežemo po prepovedanih zadevah :D.
    Tudi sam sem letos že snedel enih 5-6 hrenovk, kar prej nisem v 3 letih skupaj. Pa čeprav vem da so kvalitetne in zakoni strogi ter da kupujem res je najboljše puranje/piščančje hrenovke z manj soli in maščob imam v glavi še vedno vso tisto pisanje okoli tega kar je noter oz. so nekoč mleli zraven :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsi smo grešniki ;) zato pa res včasih posežem po takih pripravljenih stvareh, čeprav vem, da niso glih najbolj naravne. A dandanes se mi zdi, da je že tak, da je vse kupljeno ne naravno. Če me razumeš, kaj hočem povedat. Edino zelenjavi z mojega vrta zaupam, da je res naravna. :)

      Izbriši