petek

Jedilnik, 2. 8. 2013

Petek je:
  • bučkina juha
  • koketi
  • pečen krompir
  • solata
BUČKINA JUHA
Bučk je letos na pretek, zato sem iskala nekaj drugega za pripravit, da ni vedno eno in isto. Pa sem se spomnila na juho in našla enga zanimivega
Uporabila sem pol velike bučke, ki sem jo obelila, odstranila semena in narezala na kocke. V loncu sem segrela olivno olje in na njem popražila strt česen. Dodala sem bučke in začinila (sol, poper, vegeta in svež nasekljan peteršilj). Premešala, malo popražila, zatem pa zalila z vodo. Pustila sem, da je počasi vrelo, dokler ni bila bučka kuhana. Saj to ne traja dolgo. 
S paličnim mešalnikom sem kuhane bučke dobro spasirala (mogoče je kakšen košček kje ostal, kar pa je še boljše) in dodala žlico kisle smetane. Zaključila sem z muškatnim oreščkom. Pustila sem še malo na štedilniku, da se je vse dobro prepojilo. Servirala pa sem z drobnjakom.
Odlično dobra juha je to. Moj je rekel, da je smešna. Njemu se pač zdi hecno, da imam med odzivi možnost "smešno". Saj je mogoče res čudno to imet med odzivi. Sem se branla z razlogo, da me zanima, če se komu zdi moje pisanje zabavno. Pa sem dobla nazaj: "Od kdaj si pa ti komičarka?" Jah, to ti je podpora. (Eh, hec tudi mora bit; čemu pa bi se potem smejala pri kosilu).

KOKETI
Pa zdaj so se mi že en čas valjali po zamrzovalniku, te pa sem jih naredila. Najprej sem jih nameravala popečti v ponvi, kot to običajno delam, potem pa mi le kapne, da lahko dam to na pekač pečt h krompirju. Tak da sem na prazni polovici spekla kokete. Nič jih nisem prelila z oljem. Bili so boljši, ker niso bili nič mastni. Pa še bolj enostavno jih je tako pripraviti.

KROMPIR
Moj domači pridelek. V tej moji eni redi krompirja je zraslo kar za pol škatle krompirja. Pa še tak lepi je. Oh, sem ponosna. Nekaj sem jih danes spekla. Dobro sem jih umila in narezala. Dodala sem narezano čebulo, tri stroke česna in natrgan svež peteršilj. Začinila sem še s soljo in malenkost vegete. Prelila pa sem z olivnim oljem. Odlično.

SOLATA
Za solato sem uporabila kumarice. Naredila pa sem jih klasično z bučnim oljem, pa česnom. Vse sva pomazala.
Še malo pa bo paradižnik (tašča ga že ima, mogoče bom jutri njenega uporabila).

2 komentarja:

  1. Preprosto in klasično za ta del naše Europe. Tudi sami smo to večX imeli v mojih otroških letih.

    Res so vroči dnevi, pa je vsako čaranje odveč....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V tej vročini paše nekaj na hitro in nekaj osvežilnega. Vse ostalo je odveč :)

      Izbriši