četrtek

Jedilnik, 22. 8. 2013

Obilno kosilo:
  • juha
  • puranji žur
  • kruhovi cmoki
  • solati
JUHA
Čeprav deca nočejo preveč radi juhe jesti, pa jaz skoraj ne znam skuhati kosila brez nje. Zdaj mi je juha zakon in sem jo tudi danes skuhala. Kuhat sem dala eno sv. kost + vse ostale stvari, ki pašejo v juho. Namesto popra sem dala suh ingver (mleti). Zasipala sem z rezanci. 
Ko smo jedli, je nečakinja vprašala, če sem dala čaj kuhat v juho. Baje, da je podoben okus. Predvidevam, da zaradi ingverja. :)

PURANJI ŽUR
To je tak dobra kalorična hrana, fajn te nasiti. Štiri puranje zrezke sem potolkla in jih v ponvi na hitro z obeh strani popekla. Dala sem jih v pekač. Zraven sem nadevala na četrtine narezane šampinjone. Potrosila sem z rožmarinom. Na vsak kos mesa sem dala dve rezini pršuta. Prelila sem s sladko smetano. Za na konec pa sem dodala še rezine sira (Edamec).
Pekač sem dala v pečico in pekla približno 40 minutk. Res je bilo dobro, pa ta fajn omakca od smetane. Slastno.

KRUHOVI CMOKI
Kruh sem narezala na kocke. V ponvi sem najprej popražla narezano čebulo in slanino. Dodala sem kruh in ga malo popekla. Predala sem ga v posodo in čez čas prelila z mešanico jajc (2x), kisle smetane in toplega mleka. Vsipala sem v folijo in dala kuhat. Vrelo je približno 15 minutk, mogoče še katero več.

SOLATI
Ponovno sem pripravila dve solati. Zeleno in paradižnikovo. Potem pa smo si nadevali in itak vse zmešali. Oboje je bilo zelo okusno. Še posebej ker imam samo domačo zelenjavo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar