sobota

Jedilnik, 24. 8. 2013

Na tole deževno soboto:
  • kurja kisla juha
  • višnjev kompot
KISLA JUHA
Tak fajn deževni dan je danes, da mi je kar pasalo neko toplo juho jest. Pa še tako malo dela je s tem, da sem lahko vmes knjigo brala. :)
V loncu sem najprej segrela čisto malo olja in na njem popražila celo čebulo. Dodala sem še kose piščančjega mesa (hrbet + prsi), da so se na hitrco malo popražli. Zalila sem s toplo vodo in dodala še narezan korenček in narezan krompir ter dva stroka česna. Začinila sem s soljo, vegeto, peteršiljem in lovorjevim listom.
Pred koncem, se pravi ko je že en cajt vrelo, pa sem dodala še čičeriko s konzerve, suho zeleno in majaron ter par kapljic kisa. Zraven sem postregla kruh. 


VIŠNJEV KOMPOT
To je pa letošnji izdelek in moj izdelek.  Za prvič mi je zelo dobro uspelo. Ravno prav je sladki, pa ravno dovolj majhne stekleničke se, da je ravno za dva.
Za glasbeno podlago pa še ena otroška pesmica.

Ni komentarjev:

Objavite komentar