sreda

Jedilnik, 28. 8. 2013

Na hitrco:
  • juha
  • rižota 
  • solata
JUHA
Danes se mi ni dalo čarat v kuhinji, pa sem uporabila kar govejo jušno kocko. Za boljšo juho pa sem dodala še por, cvetačo (oboje z vrta) in korenček (s trgovine). Zasipala sem z rezanci. Dobra je bila.

RIŽOTA
Vem, da rižota ni moja stvar oz. my cup of tea; še vedno je namreč ne vem dobro narediti. Pa nisem prepričana, ali so sestavine krive, ali manjka začimb, ali riž ni pravi. Pač nimam občutka.
Na olivcu sem najprej na hitro popražila zelenjavo (por, korenje, cvetačo) in meso (belo piščančje). Solila sem in začinila z ingverjem. Malo sem podušila. Čez čas sem dodala riž in počasi podlivala z vodo. Kar pomeni, da sem venomer preverjala, da se mi ne bi prežgalo kaj. 
Ko je bilo kuhano, pa sem dodala še dobro žlico ajvarja. Pa saj je bila dobra rižota, a nekak ni bil pravi okus.

SOLATA
Zelena solata s taščinega vrta. Zelo paše zraven rižote.

Ni komentarjev:

Objavite komentar