torek

Jedilnik, 27. 8. 2013

Skrivnostno kosilo:
  • juha
  • telečji zrezki s krompirjem
  • koruza
  • solata
JUHA
Ma že spet sem juho skuhala. Kot prvo mi je dobra, kot drugo pa še dete jo mora jesti. Nekaj toplega za želodček njegov, da je sit. Tokrat sem spet dala sv. kost kuhat, ki sem jo obrala, še preden je bilo preostalo kosilo do konca kuhano. Mmm, je bila dobra.

TELEČJI ZREZKI S KROMPIRJEM
Tista dva telečja zrezka, ki sem ju od enkrat zadnjič imela v skrinji, sem danes končno porabila za kosilo. Ker tega mesa ponavadi ne delam, sem malo brskala po različnih straneh, da sem skupaj našla neke uporabne stvari, kako jih pripraviti. Naredila sem jih skupaj z zelenjavo.
Zelenjavo (korenček, krompir, čebula, por) sem očistila in narezala (čebula, por) oz. naribala (korenček, krompir) na majhne kose. Vse to sem dala na pekač. Začinila sem s soljo in rožmarinom ter potresla z nasekljanim česnom. 
Zrezka sem začinila s soljo na obeh straneh in s poprom ter gorčico samo na eni strani. V ponvi sem segrela olje in na njem popražila samo slano stran. Popečena (samo z ene strani) zrezka sem z gorčico oz. nepopečeno stranjo dol dala na krompir. Prelila sem še z vročim oljem in na vsak kos mesa dala kos masla. Aja, dodala sem še malo jušne osnove. To sem potem dala v pečico in pekla skoraj eno uro na 170 stopinj.
Krompir nikak ni htel postati mehak, proti koncu sem celo žar funkcijo vklopla, ker nisem vedela več kaj nareti. Pa so se mi zrezki malo izsušili zaradi tega. Ampak na koncu je bila jed dejansko zelo okusna. Mislim na zelenjavo. Saj zrezki so bili tudi dobri, samo mogoče malo preveč žvečljivi.

KORUZA
Prva koruza z mojega vrta. Sicer bi še par dni lahko rastla, a en strok je bil že zrel in sem ga seveda danes vključila v kosilo. Koruzo sem očistila in prerezala na pol. Za to delo je potrebna deska za rezanje in en zelo dober nož. Gre pa, ker je mlada koruza.
Slano vodo sem segrela oz. zavrela in vanjo dala koruzo. Kuhalo se je približno 15 minutk mogoče malo manj. Ko sem servirala, sem na vsak kos dala malo masla. In en kos je potem skrivnostno izginil. Le kam?

SOLATA
Domača rukola in malo paradajzeka. Zelo dobra. Zdaj, ko je malo deževalo, se mi zdi, da nima  več tako "hudega" okusa, kot ga je imela prej.

Ni komentarjev:

Objavite komentar