ponedeljek

Jedilnik, 12. 8. 2013

Za na žlico:
  • golaž
  • popečena polenta
  • žemljica
GOLAŽ
Baje da so jedi za na žlico primerne za bolj hladno vreme, a meni se je danes golaž prav fajn prilegel. Kupila sem goveje podplečje, ker je malo mastno. To da boljši okus, drugače je preveč suho. 
Eno veliko čebulo sem narezala na koščke in jo v loncu (na segretem olju) začela pražiti. Sem jo tudi solila in vmes po potrebi dolivala malo vode, da se ni zasmodilo. To sem pražla verjetno več kot pol ure. Ker je bila čebula še vedno kar cela, sem jo potem še malo pretlačla s tlačilcem (saj ne vem, kak se temu delu prav reče) za pire.
Po tem času sem dodala na kocke narezano meso in ga popražila z vseh strani. Začinila sem s soljo, poprom, timijanom, lovorjevim listom in mleto rdečo papriko. Pražla sem tak dolgo, da je meso spustilo svoj sok in dokler ni ta sok povrel. Vmes sem seveda mešala in pač skrbela, da se ni prismodilo. Takrat sem zalila z vodo in pustila, da je počasi vrelo. Po dobri uri sem dodala umit in narezan stročji fižol (domač). Dodala sem tudi malo kečapa. Kuhala sem še tako dolgo, da je bil fižol mehak.

POPEČENA POLENTA & ŽEMLJA
Skuhala sem polento po navodilih. Se pravi v slani vodi, pa z žličko masla, da je malo boljša. Aha, pa še malo rožmarina. Manjši posodi sem namastila in vanju dodala kuhano polento. To sem dala v pečico in pekla skoraj 15 minut. Mnjamsi.
Zraven golaža pa obvezno žemljica. Da se fajn omaka pomaže. Uh, je bilo dobro kosilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar