torek

Jedilnik, 20. 8. 2013

Kosilo za štiri:
  • juha
  • pečena rebra
  • pražen krompir
  • šopska solata
JUHA
Jušno osnovo sem si pustila od včeraj, ker sem pa danes kuhala za 4, sem dodala vodo in pol jušne kocke, da ni bila preveč vodenega okusa. To je malo povrelo, zatem sem zasipala z rezanci. Nisem imela nič korenčka, pa po drobnjak sem si pozabila iti. A juha je bila kljub temu zelo dobra.

PEČENA REBRA
Občasno se mi tak zlušta reberca obirat in danes je spet bil en tak dan. Kupila sem torej rebra, ki sem jih solila in poprala ter za en čas dala v hladilnik. Po približno pol ure, sem jih dala na pekač, prelila z jušno osnovo in po vrhu nadevala nasekljano šalotko. Pekla sem približno uro in pol. Po tem času sem rebra razrezala in debelejše kose dala kar nazaj v pečico, ker še niso bili čisto pečeni. Ta ožji kosi pa so bili že perjat, zato je tudi na sliki samo en kos.

PRAŽEN KROMPIR
Tega krompirja pa že celo večnost nisem jedla in čudo prečudo sem včeraj začutila eno veliko željo po tem krompirju. Jah, te pa sem ga pač pripravila. Krompir sem torej najprej skuhala, kasneje pa obelila. 
V ponvi sem segrela olje in na njem popražila nasekljano šalotko. Dodala sem strt česen, in hitro zatem sem v ponev narezala kuhan krompir. Solila sem in premešala. Za boljši žmah, pa sem dolila še malo juhe. Občasno sem premešala, da se je z vseh strani spražil. Zakon.

ŠOPSKA SOLATA
Narezala sem en velik paradižnik, pa tri kumare, pa eno rumeno papriko, pa eno šalotko. Za preliv sem uporabila sol, olivno olje in vodo. Premešala sem in servirala v skodelice. V vsako skodelico pa sem dodala še narezan/nadrobljen feta sir. Osvežilno. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar