nedelja

Jedilnik, 1. 9. 2013

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • stefani pečenka
  • pire krompir
  • glaziran baby korenček
  • solata
JUHA
Pravo juho sem skuhala. Uporabila sem sv. kost, pa korenček, pa vse ostalo kar paše zraven. Juho sem precedila in zasipala z ribano kašo, ki sem jo kar dolgo kuhala. Ni mi všeč, kadar je še vedno trda. Pa drobnjak je bil zraven. 

STEFANI PEČENKA
Že tak dolgo nisem tega pekla, da je res bil že skrajni čas, da jo ponovno imava za nedeljsko kosilo. Kupila sem mešano mleto meso; pa z jajčko sem jo naredila.
Meso sem zmešala z začimbami (sol, poper, majaron, vegeta), popečeno čebulo (seveda narezano), enim jajcem in žličko drobtin. Maso sem dobro pregnetla.
Dala sem na pekač, na sredo vtaknila eno trdo kuhano jajce in oblikovala štručko. Preko mesa sem potem prelila še malo kečapa in dala pečt. Eno uro na 180 stopinj. Mnjami.

PIRE KROMPIR
Krompirja pa sem toliko skuhala, da bi lahko štirje lačni jedli. Ne vem, kaj sem razmišljala. Očitno sem bila z mislimi nekje v oblakih. Skuhala oz. pripravila pa sem ga po standardnem receptu.

GLAZIRAN KORENČEK
To pripravim zraven zaradi barve in okusa, da ni vse tako suho. Mogoče bi kakšna prava omaka še bolj pasala zraven, a meni je ta korenček špica.
Zamrznjen baby korenček sem najprej skuhala v slani vodi. Zatem sem v ponvi raztopila maslo, dodala rjavi sladkor in kuhan korenček. Premešala sem in pustila, da se je sladkor vpil v korenček. Dobro.

SOLATA
Endivija s krompirjem. Diva ni ravno moja favourite solata, a če sem jo dobila, sem jo pač pripravila. Pa sva glih tak vse pojedla.

2 komentarja:

  1. BOŽANSKO...ni drugega za napisat.
    Ena izmed klasik, katere nisem jedel že kakšnih 5 let :(

    OdgovoriIzbriši