torek

Jedilnik, 13. 8. 2013

Ko je veliko domače zelenjave:
  • bučna juha
  • popraženi fileji brancina
  • krompir z ohrovtom
  • paradižnikova solata
BUČNA JUHA
Še vedno sem imela en del tiste ta stare bučke, ki sem jo danes porabila za juho. V bistvu sem delala enako kot oni dan, le da sem tokrat dodala mleti ingver. Moram reči, da je ingver pridal res dober okus. Se splača probat.

BRANCIN
Tak ribji dan je danes ali pa se samo meni tak zdi, ker sem že od sinoči sanjala ribe in kak bi jaz fajn pražene ribe jedla. Jah, te pa je trebalo ubogati moj ukaz.:)
Kupla sem torej dva brancina, tokrat mi jih je prijazna prodajalka v Intersparu tudi očistila. Jaz pa sem jih doma sfilirala. Do doma še namreč nisem bila čisto prepričana na kak način se bom lotila priprave, tak da sem sproti nekaj čarala. 
Filirana brancina sem začinila s soljo, malenkost popra in peteršiljem. Prej sem ju dodobra osušila s papirnato brisačo. Začinjeno meso pa sem povaljala po moki in hop v vročo olje. Nisem dolgo pražla, ravno tolko, da je fajn rjavkasto barvo dobilo. Predala sem na krožnik obložen s papirnato brisačo, da se je olje malo popivnalo.

KROMPIR Z OHROVTOM
Prvo glavo ohrovta imamo oz. smo imeli. Zdaj je že pojedena. Polovičko sem narezala na kose in jih dobro umila. Zavrela sem slano vodo in vanjo dala ohrovt, da se je malo poblanširal, potem pa sem odcedila.
Krompir sem dobro umila in narezala na kocke ter dala kuhat v slano vodo. K skoraj kuhanemu sem dodala ohrovt in pustila, da se je še en čas kuhalo. Potem sem vodo odlila in zelenjavo pretlačla. Za boljši okus sem dodala maslo in kislo smetano. Vsi trije smo kar hitro pomazali, tak je bilo dobro.

SOLATA
Domači paradajz, pa domača paprika, pa domači luk, pa domača sveža bazilika, pa domačo bučno olje, pa kupljena sol. Tipi-topi dobra solatka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar