petek

Jedilnik, 23. 8. 2013

Petkovo kosilo za pet (oseb):
  • juha
  • pečen losos
  • maslen krompir
  • solati
  • sladica
JUHA
Juho sem si pustila včeraj, danes sem dala zraven kuhat korenček. Nisem je zasipala, ampak sem samo dala zlate kroglice, da si je vsak zase postregel. Zraven pa še domač, svež drobnjak. 
Pojedli smo skoraj vso juho. Tokrat baje ni imela več okusa po čaju. Očitno se je zluftala. 

PEČEN LOSOS
Lososove zrezke sem očistila, kar pomeni, da sem odstranila kožo in jih umila. 
Dala sem jih na pekač in solila ter potrosila z rožmarinom. Na vsak zrezek sem dala rezino limone in dva klinčka. Prelila sem z olivnim oljem in dala pečt za pol ure. Na slabih 200 stopinj.
Zelo okusno je bilo, pa ravno dovolj. Posebej limona mi je bila zelo dober dodatek. Med pečenjem je postala še bolj sočna, tak da sem si lahko sok še stisnila na zrezek in je nastal en tak res dober okus.


MASLEN KROMPIR
Krompir, narezan na kocke, sem dala kuhat v slano vodo. Vrelo je tako dolgo, da je bilo kuhano. Logično.
Kuhanega sem odcedila in zmešala s peteršiljem in maslom.

SOLATI
Ponovno sem pripravila dve solati, saj imam veliko zelene solate in paradižnika. No, zelena solata ni glih moja, je namreč s taščinega dela vrta.
Pripravila sem vsako posebej, potem pa smo si devali po želji. Oboje sem naredila z bučnim oljem, kot je najboljše.

SLADICA
Za sladico sem pripravila  neke vrste varianto švarvaldske torte. V kozarčke sem najprej dala po en piškot (chocolate chip cookies) in jih prelila z mešanico višnjevega soka (iz kompota) in ruma. Višnje sem izkoščičla in jih nadevala po piškoti. Nazadnje je sledila zvrhana žlica sladke smetane z vanilijevim sladkorjem. Za dekoracijo pa sem uporabila pol piškota. 
Približno pol ure je bilo v hladilniku, da so se sestavine fajn prepojile. Slastno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar