sobota

Jedilnik, 10. 8. 2013

Spet nekaj slastnega:
  • juha
  • piščančji čevapčiči
  • zeljne krpice (brez testenin)
  • kuhana koruza
  • solata
JUHA
Jušno osnovo sem imela od včeraj, danes sem samo zavrela in zasipala z ribano kašo. Nič posebnega.

PIŠČANČJI ČEVAPČIČI
Zadnje čase vsepovsodi vidim, da folk je čevape, pa sem jih tudi jaz danes pripravila. Kupila sem pa piščančje, ker so mi skoraj boljši kot svinjsko-goveji. Popekla sem jih v ponvi na malo olja. Hitro so bili gotovi, še bolj pa okusni.

ZELJNE KRPICE
Polovico zelja, ki je ostalo od včeraj, sem narezala na večje kose, jih umila in solila. Pustila sem nekaj časa stati.
Čez nekaj časa sem v ponvi segrela olivno olje in na njem najprej popražila eno manjšo šalotko. Dodala sem narezano šunko in še malo popražila. Temu sem dodala zelje, ki sem ga stisnila, da se je zmeščalo. Začinila pa sem z vegeto, malenkost popra in sladkorjem. Zelo dobro.

KUHANA KORUZA
Sicer še ni moja, le-ta še bo morala en čas rasti. Kupila sem dva storža in ju skuhala v slani vodi. Ne vem kak dolgo je počasi vrelo. Mogoče 15 minutk. Dala sem na krožnik in dodala maslo. Ko se maslo lepo raztopi, je šele dobra koruza.
Pa za prilogo sem dala tudi beli kruh. Da je bolj sitostno.

SOLATA
En paradajz, ena kumara in ena šalotka. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar