sobota

Jedilnik, 17. 8. 2013

Danes:
  • juha
  • čufti
  • pire krompir
  • solata
JUHA
Jušna osnova od včeraj, danes samo zlate kroglice in drobnjak. Juha ni bila nič posebnega, v smislu priprave. Na koncu me je celo toliko povrela, da bi je skoraj premalo bilo. V resnici je bilo ravno dovolj za nas tri.

ČUFTI
Za čufte sem danes naredila domačo paradižnikovo omako oz. skoraj bolj juho. Pač karkoli je bilo, bilo je okusno. Par paradižnikov sem narezala na kocke, na drobno pa sem nasekljala eno šalotko. V loncu sem segrela olivno olje in popražila šalotko, dodala sem paradižnik in par narezanih listov bazilike. To je počasi vrelo skoraj dve uri. Kasneje sem precedila in dodala malo gustina (čeprav se ni najbolj zgostilo, ker sem ga verjetno premalo dodala). V drugem loncu sem na olju segrela sladkor in dodala precejeno paradajzovo omako. V to sem dodala čufte, par klinčkov in na koncu še malo origana. Saj pravim, omaka je bila bolj redka, je pa bila slastna.
Za čufte sem najprej skuhala malo riža. V posodo sem dala meso, kuhan riž, čisto malo belega kruha, par kapljic mleka, pol razžvrkljane jajčke, začimbe in drobtine. Dobro sem premešala in v ponvi na hitro popekla.
Popečene čufte sem dala v precejano omako in pustila, da je vrelo še dobre pol ure, verjetno več. Dobri so bli, nič mi niso razpadli. Sta pa dva še ostala. Bodo kar za jutri.

PIRE KROMPIR
Krompir sem skuhala, pretlačla, dodala maslo in navadni jogurt. Pač, takak se dela.

SOLATA
Zdaj sva že razvajena, pa sva spet imela na voljo kar dve solati. Endivija s krompirjem in kumare z navadnim jogurtom. Pa čeprav so si okusi različni, je vseeno fajn osvežilno bilo in sva vse zmazala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar