četrtek

Jedilnik, 15. 8. 2013

Praznično kosilo:
  • paradižnikova juha
  • svinjski vrat po kitajsko 
  • riž
  • paradižnikova solata
PARADIŽNIKOVA JUHA
Mislim, da sem že omenila, da imam zdaj veliko paradajza. Zato je danes bila spet ta juha na vrsti. Naredila sem jo na čisto enak način kot včeraj. Samo, da sem jo naredila malo več. Mmm, je bila slastna.

SVINJSKI VRAT PO KITAJSKO
Tega pa že zelo, zelo dolgo nisem skuhala. Recept je namreč v eni moji kuharski knjigi, a ga nikoli ne pripravim na ta način, saj ne uporabim šerija (pa se mi ga zdi nesmiselno kupovat za enkrat na leto uporabit ga) in mandeljnov. 
Mesarju sem rekla naj mi vreže dva zrezka sv. vratovine, kar sem potem doma narezala na kocke; vse mastne dele pa sem odstranila. Meso sem dala v kvašo iz sojine omake, ingverja (v prahu) in česna (tu še bi moral šeri bit). 
Pol šalotke (v originalu mlada čebula) sem narezala in v ponvi popekla, potem pa dala na stran. V taisti ponvi sem popekla meso, zelo na hitro, da ne postane trdo. Po približno petih minutah ali kakšno več sem dodala omako narejeno iz ananasovega soka in kečapa. Zraven pa sem dodala še narezan ananas s kompota (dve rezini). Na čisto majhnem ognju sem pustila, da so se sestavine prepojile. Ko sem servirala sem potrosila s čebulo oz. šalotko. 
Edina pomanjkljivost je bila, da sem malo premalo omake naredila. Meni je namreč zelo všeč sladko-kisla kombinacija (čeprav ne vem kaj je tu kislega). Meso pa je bilo ravno pravšnje; mehko, a popečeno. 

RIŽ
Navadni riž kuhani. Zelo paše k tej jedi. Mogoče bi še riževe testenine bolj pasala, a se nisem spomnila, da bi jih kupla.

SOLATA
Še vedno smo na paradajzu. Pa sem narezala samo enega, pa je bila skleda fejst polna, sva komaj zmogla vse pojest. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar