nedelja

Jedilnik, 11. 8. 2013

Nedeljsko kosilo:
  • bučna juha
  • svinjski kare v pomarančni omaki
  • pečen krompir
  • kumarična solata
JUHA
Ponovno sem skuhala bučno juho, ker sem imela eno že bolj staro bučko, ki za kaj drugega niti ni več primerna. Bučko sem obelila, odstranla koščice in narezala na kocke. Na olivnem olju sem popražila česen, dodala bučko in začimbe (sol, poper, vegeto, peteršilj). Zalila sem z vodo in pustila, da je en čas vrelo. Kuhano sem spasirala, dodala žličko kisle smetane in servirala.

SV. KARE V POMARANČNI OMAKI
Dva sv. kareja sem najprej dobro potolkla in začinila s soljo in poprom. V ponvi sem segrela maslo in olivno olje in v njej popekla meso z obeh strani. Približno pet minutk za vsako stran. Čez čas sem torej zrezke vzela ven in vanjo dala na kose narezano šalotko. Popražila sem in zalila z mešanico kurje juhe (s kocke) in kečapa. Pustila sem, da je počasi vrelo. Čez čas sem dodala na rezine narezano pomarančo (olupljeno seveda). V to omako sem dala kareje in pustila na toplem. Odlično.

PEČEN KROMPIR
Mlad krompir sem dobro umila, kar skrtačla sem ga, da je vsa umazanija šla dol. Narezala sem na kose in začinila (sol, mleta rdeča paprika, svež peteršilj, čebula in česen). Zalila sem z oljem in dala pečt. Dobre tričetrt ure.

SOLATA
Kar kumarica je bila danes. Treba je porabiti rezerve. Počasi pa bo paradajz.

Ni komentarjev:

Objavite komentar