ponedeljek

Jedilnik, 26. 8. 2013

Preprosto ponedeljkovo kosilo:
  • juha
  • testenine
  • solata
JUHA
Naredla sem juho s korenčkom in zdrobom. Korenček sem obelila in na drobno naribala. V loncu sem segrela olivno olje in na njem popražila korenček. Zalila sem s toplo vodo. Ko je zavrelo, sem dodala še zelenjavno jušno kocko. Kuhala sem tako dolgo, da je bil korenček mehak, potem pa sem dodala še dve žlički pšeničnega zdroba. Pustila sem še kakšno minutko ali dve na štedilniku. Odlična je bila.

TESTENINE
Danes sem imela čiščenje hladilnika, saj sem imela odprte hrenovke in konzervo čičerike v njem. Hrenovke sem narezala na kolobarje in jih v ponvi popekla. Dodala sem odcejano čičeriko. Par rezin paradižnika sem narezala na male kocke in dodala omaki. Omakco sem naredila s kisle smetane in čisto malo kečapa. Dolila sem še vodo, v kateri so se kuhali špageti. Začinila pa sem z origanom in baziliko. 
Špagete sem odcedila in jih dodala pripravljeni omaki. Dobro sem premešala in servirala na krožnike. Omaka je res bila čisto preprosta, vendar je bila okusna.

SOLATA
En domači paradižnik in ena mala čebula sta bila dovolj za paradižnikovo solato.

Ni komentarjev:

Objavite komentar