sreda

Jedilnik, 31. 7. 2013

Zadnji julijski dan:
  • juha
  • pečena orada
  • bučkini polpeti
  • kumarice
JUHA
Ker imam še kar nekaj piščančje drobovine, sem en del spet uporabila za juho. Pa seveda še vse kar paše zraven sem dodala in nastavila na štedilnik. Pa vidim, da je dete zaspano in ga nesem na posteljo pa se začneva še malo carkljat, ko ugotovim, da zelo diši po juhi. Šele takrat se spomnim, da je juha začela vreti. Šibam nazaj v kuhinjo in najdem pol juhe že razlite po štedilniku in tleh. Sledila je čistilna akcija, zmanjšanje ognja in šele potem uspavanje mojga sineka.
Zasipati nisem uspela, zato so spet bile na vrsti zlate kroglice. V mojem krožniku pa se je znašlo tudi nekaj drobovine (jetrca in želodček).

PEČENA ORADA
Nameravala sem nekaj piščančjega pripraviti, pa v našem Šparu vidim, da imajo sveže ribe. Pa sem si takoj premislila; svežih rib namreč ni vedno na voljo. Kupila sem torej dve oradi, ki sta bili kar precej veliki. Doma sem ju dobro očistila, potem pa do suhega obrisala. Solila in dala v hladilnik za kakšnih pet minutk. (Aha, gledala pa sem tale recept.) Ribi sem vzela ven in v notranjost dala vejico peteršilja, en malo strt strok česna in suh rožmarin. Dala sem na pekač. V ponvici sem segrela malo olivnega olja in kos masla ter s toplim prelila ribi. 
Pekla sem v pečici ogreti na 180 stopinj pol ure. Ravno prav pečeni, koža se mi ni nič prijela na dno, odličnega okusa. Same pohvale.

BUČKINI POLPETI
Sezona bučk je; rastejo ko nore. Eno kar veliko bučko sem obelila in po dolgem razpolovila. Semena sem odstranila, slastno meso pa naribala. Solila in pustila, da je spustilo sok. V tem času sem pripravila maso: dve jajci, ena žlica drobtin, ena žlica moke, nasekljan peteršilj, strt česen in suh čili (za malo drugačni okus). Tudi ta mešanica je en čas stala.
Naribano bučko sem dobro ožela, jo dodala jajčni mešanici in premešala. V ponvi sem segrela olivno olje (kar nekaj ga je bilo, a ne preveč). Z žlico sem zajela nekaj bučkine mase, dala v olje, pa še malo poravnala, da niso bili predebeli polpeti. Čez nekaj časa sem obrnila. Pečene sem dala na krožnik obložen s papirjem, da se je malo olje vpilo.
Servirala sem z žličko kisle smetane in suhim čilijem. Mnjami dobro. 

KUMARE
Kumare sem prav tako obelila in razpolovila, da sem lahko odstranila semena. Drobno sem jih naribala ter solila, da so spustili vodo. Ožete sem začinila s koprom in navadnim jogurtom. Zelo osvežilno. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar