torek

Jedilnik, 30. 9. 2014

Danes:
  • porova juha
  • pečena rebra
  • zelenjavna rižota
  • solata
POROVA JUH
Por, narezan na kolobare, in krompir, narezan na kocke, sem na maslu na hitro popražila, potem pa zalila z vodo, solila in skuhala. Zmiksala sem s paličnim mešalnikom in začinila (mleko, sol, poper, origano).

PEČENA REBRA
Pripravila sem preliv (olje, sol, poper, koriander, lovorjev list, česen, šalotka, dimljena slanina) in s tem natrla rebra. Pekla sem jih več kot eno uro na 200 stopinjah. Čisto proti koncu sem jih polila z malo vode, da še je omakica fajn nastala.
Ravno prav zapečene so bile.

ZELENJAVNA RIŽOTA
Korenček sem narezala na kocke in ga posebej v slani vodi skuhala. V loncu sem na maslu popražila nasekljan por, dodala sem na kocke narezano bučko in še malo popražila. V to sem vsipala riž za rižote in korenček. Zalila sem z vodo in solila. Pustila sem, da se je počasi skuhalo. Mnjami.

SOLATA
Še enkrat radič, diva in kuhan krompir.

Ni komentarjev:

Objavite komentar