sreda

Jedilnik, 1. 10. 2014

Tokrat:
  • juha
  • pečen pišek
  • kostanjev pire
  • dušeno rdeče zelje
JUHA
Nisem skuhala juhe, ampak nam je tašča dala nekaj zelenjavne juhe, ki jo je skuhala. 

PEČEN PIŠEK
Pol pišeka sem namazala z mešanico gorčice, malenkost kečapa, sojine omake, soli in sezamovega olja. Pekla sem ga dobro uro, vmes sem ga enkrat obrnila. Pa še enkrat sem ga z vodo polila, da je malo omake nastalo. 
Kožica se je res fajn zapekla, pa tudi slastno je bilo.

KOSTANJEV PIRE
Začela se je sezona kostanjev in sem si rekla, da ga moram enkrat uporabit pri kosilu. Lotila sem se pireja. 
Kostanje sem skuhala in jih potem izdolbla, tako da sem vsakega prerezala na pol in z žličko postrgala ven meso. 
En na kocke narezan krompir sem skuhala v slani vodi. V skledo sem dala krompir, kostanje (sem jih prej malo z vilco nadrobila), maslo, toplo mleko, kislo smetano in dobro pretlačla. Prišla je takšna kar kompaktna masa, ki pa je vsaj meni bila zelo okusna. Imam rada kostanje, zato mi je bil okus všeč.

DUŠENO RDEČE ZELJE
Pol zeljne glave sem na drobno narezala in ga dala dušit. Začinila sem ga s soljo, sladkorjem, limetinim sokom (malenkost) in lovorjevim listom. Vmes sem občasno premešala in zalila z vodo. Pa malo sem ga z Gustinom zgostila na koncu. Odlično.

Ni komentarjev:

Objavite komentar