ponedeljek

Jedilnik, 1. 9. 2014

Prvi šolski dan:
  • juha
  • špageti s tunino omako
  • solata
JUHA
Včerajšnjo jušno osnovo sem pogrela in v njej skuhala korenček. Pa kar z zlatimi kroglicami smo si zasipali.

ŠPAGETI S TUNINO OMAKO
Ni se mi dalo nič pacati, pa še v trgovino se mi v tem dežju ni dalo iti. (Oh, ti lenoba.) Sem raje izbrala kar preprosto pot in sem skuhala špagete. Pripravila sem tudi omako, tako da sem najprej popražila šalotko, dodala česen, tuno iz konzerve in kečap. Začinila sem še z baziliko in origanom. V omako sem vsipala kuhane špagete in kosilo je bilo pripravljeno.

SOLATA
Imela sem še eno manjšo kumaro in sem se bala, da bo premalo, zato sem zraven naribala še en korenček. No ja, kombinacija ni ravno najbolj posrečena, ampak slabo pa tudi ni bilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar