nedelja

Jedilnik, 14. 9. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečene piščančje bedre
  • rižota z gobami
  • zeljna solata
JUHA
Nisem mogla iz svoje kože, zato sem nam skuhala juho iz sv. kosti. Dodala sem veliko korenčka, skoraj malo preveč. Zasipala pa sem z rezanci.

PEČENE PIŠČANČJE BEDRE
Dve celi bedri sem začinila s soljo, ingverjem in sezamovim oljem. Dala sem na pekač in pekla na 200 stopinjah približno 40 min. Potem sem pečico izklopila, vendar sem meso pustila notri še en čas oz. dokler nismo šli jest.

RIŽOTA Z GOBAMI
Včeraj sem dobila par marel, pa se mi jih ni dalo pohati. Sem malo razmislila in raje naredila rižoto. Marele sem narezala in jih prelila s kropom. Pustila sem jih, da so se malo odcedile. V ponvi sem na maslu popražila nasekljano čebulo, dodala gobe in začinila (sol, peteršilj, timijan, poper). Malo sem jih popražila, vmes sem jih občasno premešala in zalila z jušno osnovo.
Kupila sem riž za rižote, ki sem ga eno šalco vsipala k praženim gobicam. Zalila sem z jušno osnovo in pustila, da se je počasi kuhalo. Na koncu sem še dodala en mali košček masla, premešala in pustila na ugasnjeni plošči štedilnika, da so se okusi fajn prepojili. Zelo slastno. 

ZELJNA SOLATA
Še vedno imam zelje od zadnjič, pa sem danes naredla zeljovo šalato. Zelje (četrtinko) sem z nožem na drobno naribala in solila, da se je malo omehčalo. Potem sem ga še z roko fajn ožela. Dodala sem narezan topli krompir (skuhala sem celi krompir in ga obelila) in premešala. 
Potem sem to pustila en cajt stati, na koncu pa sem začinila še z bučnim oljem, kisom in vodo ter poprom. Odlično mi je uspela današnja solata.
En kos zelja še imam, ampak bom šele jutri pogruntala, kaj bom z njega pripravila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar