četrtek

Jedilnik, 11. 9. 2014

Preprosto kosilo:
  • juha
  • makaroni s puranjim mesom
  • paradižnikova solata
JUHA
Kot ponavadi sem si tudi včeraj pustila nekaj jušne osnove. Ostalo je tudi nekaj mesa, a kljub temu, da je danes še en čas vrelo, je bilo meso trdo. (Upam da sosedove muce uživajo, ko se z njim gostijo.)
Danes spet kar z zlatimi kroglicami.

MAKARONI S PURANJIM MESOM
Pravzaprav sem imela v planu rižoto s puranjim mesom, a ko sem začela kuhati, sem ugotovila, da nimam dovolj riža. In sem morala malo zimprovizirat. Torej sem naredila omako po planu, zraven pa skuhala makarone.
Za omako sem najprej popražila nasekljano čebulo, dodala sem na koščke narezano puranje meso in solila. Ko se je malo popražila sem dodala malenkost zamrznjene zelenjave (cvetača, brokoli, korenček) in pol narezanega paradižnika. Zalila sem z malo jušne osnove, da se je omaka dušila. Začinila sem še z baziliko, origanom in paradižnikovo mezgo. Čez čas sem v pripravljeno omako dodala kuhane makarone in dobro premešala. Okusno je bilo.

SOLATA
Malo sem se že naveličala zelene solate, pa sem kupila raje paradižnik in naredila paradižnikovo solato. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar