nedelja

Jedilnik, 28. 9. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • špageti carbonara
  • solata
JUHA
Kot (skoraj) vsak dan, smo spet jedli najprej juho, skuhano iz sv. kosti. Notri pa smo si vsipali kar zlate kroglice. Pa na korenček tudi nisem pozabla.

ŠPAGETI CARBONARA
Skuhala sem špagete po navodilu in jih odcedila. Skledo s koščkom masla sem dala v toplo pečico, da je skleda ostala topla, pa še maslo se je raztopilo. Eno jajce sem razžvrkljala, solila in poprala.
V ponvi sem popekla narezano dimljeno slanino ter zalila s sladko smetano. 
V skledo sem dala kuhane špagete in premešala. Na vrh sem vlila jajce in takoj prelila z vročo sladko smetano, da je jajce zakrknilo. Dobro sem premešala. Naribala sem še malo sira gor in še enkrat dobro premešala. 

SOLATA
Endivija in rdeči radič. Oboje z našega vrta. Končno nekaj domače solate. Druga pa mi letos itak ni uspelo vzgojit.

Ni komentarjev:

Objavite komentar