nedelja

Jedilnik, 7. 9. 2014

Danes:
  • juha
  • pečene perutničke
  • pečen krompir
  • kuhana koruza
  • solata
JUHA
Tokrat sem jo skuhala s sv. kosti. Zasipala pa sem jo z rezanci. Dobra je bila. Nekaj pa še mi je ostalo za jutri.

PEČENE PERUTNIČKE IN PEČEN KROMPIR
Perutničke in krompir sem pekla oboje skupaj. Začinila sem s soljo (skoraj malo preveč), malenkost rožmarina, peteršiljem, česnom in čebulo. Pa še malo olivnega olja sem prelila čez.

KUHANA KORUZA
Še zadnjih par storžekov sem pobrala, sicer ni glih več tista top, ampak za žmah pa je bila. Še posebej lepo pa je bilo gledat mojega malega, kak z veseljem gricka koruzo. To ima res rad.

SOLATA
Še zadnjič danes zelena solata, rdeči radič in krompir. Ampak danes je bilo pa res preveč krompirja. Že v prilogi je bil, pa še v solati, tak da nismo uspeli vsega pojesti. Na žalost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar