četrtek

Jedilnik, 18. 9. 2014

Slastno kosilo:
  • juha
  • popečene perutničke
  • ajdova kaša z gobicami
  • rdeča pesa
JUHA
Juho je spet tašča skuhala, naredla pa je neki miks juh z vrečke in ribane kaše in...

POPEČENE PERUTNIČKE
Perutničke sem prerezala na pol in začinila (sol, ingver, sezamovo olje) - dobro sem natrla s tem, da se je napojilo. Segrela sem ponev in vanjo dala perutničke ter jih popekla z vseh strani. Zelo so mi dobro ratale, kožica je bila fajn zapečena, začinjeno je bilo ravno prav. Za prste polizat.

AJDOVA KAŠA Z GOBICAMI
Skuhala sem kašo v slani vodi in jo dala na stran. V ponvi sem naprej popražila nasekljano čebulo, dodala sem strt česen in narezane šampinjone. Malo sem solila in dodala svež peteršilj. Popražila sem gobice in potem vzela ven peteršilj.
Kuhano kašo sem vsipala h gobicam in premešala. Dodala sem sladko smetano in žlico kisle smetane in še malo povrela. Res, res, res slastno je bilo.

RDEČA PESA
Da ne bo vedno samo neka solata, sem tokrat kupila rdečo peso. Kak mi je pasala po dolgem času.

Ni komentarjev:

Objavite komentar