sreda

Jedilnik, 17. 9. 2014

Nekaj novega:
  • juha
  • puranji golaž z gobicami
  • riž
  • paradižnik
JUHA
Skuhala sem kurjo juho, zasipala pa sva si jo z zlatimi kroglicami.

PURANJI GOLAŽ Z GOBICAMI
En kos puranjih prsi sem narezala na kocke in jih popekla. Začinila sem jih soljo in poprom ter dala na krožnik.
Gobice sem očistila, prerezala na četrtinke in popekla v isti ponvi kot prej meso.
Nekaj juhe sem dala na stran in vanjo dolila malo vina ter malo pokuhala. V prazno ponev sem vlila juho, dodala sem kislo smetano (dobro žlico), narezan por, gobice in meso. Malo sem še pokuhala, potem pa zgostila z Gustinom. Mnjami.
Za prilogo sem skuhala riž, v katerega sem na koncu vmešala malenkost masla.

PARADIŽNIK
Nisem pripravila solate, ampak sem paradajz (Lušt) samo narezala na krhlje in posolila. Ta paradajz je tak dober, da ga ni treba prelivati z oljem oz. ga je škoda mešati.


Ni komentarjev:

Objavite komentar