torek

Jedilnik, 2. 9. 2014

Danes:
  • brokolijeva juha
  • domača klobasa
  • pire iz kolerabe
  • solata
BROKOLIJEVA JUHA
Čas je bil za spremembo, zato sem pripravila zelenjavno juho. Najprej sem popražila šalotko na mešanici masla in olivnega olja. Dodala sem strt česen in narezan brokoli (ne cele glave). Zalila sem z vodo, solila in skuhala. Potem sem spasirala, dolila malo mleka in dodala žličko kisle smetane. Mnjami.

DOMAČA KLOBASA
Domača v smislu, da je kupljena pri lokalnem mesarju. Kupila in pripravila sem dve, a smo pri kosilu uspeli pojesti samo dve. Druga bo za večerjo.
To klobaso je potrebno prvo skuhati, kar sem tudi naredila. Potem pa sem ju še malo popekla.

PIRE IZ KOLERABE
Tudi nekaj novega za nas. Eno kolerabo sem obelila, narezala na kocke in dala kuhat v slano vodo. Kuhano do mehkega sem odcedila in pretlačla. Začinila sem z nasekljanim peteršiljem, poprom in muškatnim oreščkom. Zelo okusno.

SOLATA
Zelena solata - ledenka. Sicer je kupljena, ker meni letos na vrtu noče nič zrasti. Pa sem že najmanj štirikrat sadila. Upam, da bo naslednje leto boljše.

Ni komentarjev:

Objavite komentar