ponedeljek

Jedilnik, 8. 9. 2014

Danes:
  • enolnočnica
  • jabolčna pogača
ENOLONČNICA
Po vsem mesnem žretju, sem se danes odločila za skoraj zelenjavno jed. Pravim skoraj, ker nekaj malega mesa pa v našem kosilu mora biti. Zaradi mojega mesojedca.
Skuhala sem dve sv. kosti s kar nekaj mesa. V loncu sem na malenkost olivnega olja popražila narezan por, dodala sem narezan korenček, brstični ohrovt, stročji fižol in zmrznjeno zelenjavo (brokoli, cvetača, korenček). Vse sem zalila s pripravljeno jušno osnovo. Potem pa sem samo skuhala. Ah ja, tisto meso s kosti sem dol zrezala in dodala juhi. Zraven pa kos kruha. 

JABOLČNA POGAČA
Naredla sem jo po taščinem receptu. Uporabila sem listnato testo, ki sem ga odtalila. Pripravila sem nadev. Obelila sem štiri jabolka in jih naribala. V ponvi sem raztopila maslo in dodala jabolka, da so se podušila. Potem sem dodala malo sladkorja (približno dve mali žlici), vanilinov sladkor, malo drobtin (da popivnajo  sok; pa še jabolka sem pred tem precedila, ker so bila res polna soka) in malo kisle smetane.
Testo sem razvaljala in dobro polovico namazala s pripravljenim nadevom. Drugi del sem namazala z oljem. Potem sem zrolala in dala na najmanjši pekač obližen s peki papirjem. Pekla sem dobre pol ure na 200 stopinj, potem pa sem vzela ven in pustila malo, da se je malo ohladilo. Dobro mi je ratalo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar