četrtek

Jedilnik, 4. 9. 2014

Nekaj dobrega:
  • juha
  • pečena orada
  • tofu z zelenjavo
  • solata
JUHA
Včeraj sem si nekaj juhe pustila, danes sem jo zasipala z jajčko in moko, vendar je cela jajca skoraj preveč. Juha je bila zelo, zelo gosta. 
Morala bi uporabiti samo polovico jajca, vendar ponavadi na to pozabim. Uh, pamet.

PEČENA ORADA
Mesarja sem prosila, naj mi ju očisti, da meni ni potrebno. Mislim, zakaj bi se mantrala, če pa mi ni potrebno. Doma sem ju samo še umila in do suhega obrisala s paprinatimi brisačkami.
Oradi sem fajn nasolila, v notranjost pa sem dala rožmarin in limeto. Prelila sem z olivnim oljem in dala pečt za pol ure. Mnjami, je bila dobra.

TOFU Z ZELENJAVO
Naredila sem ga na enak način kot včeraj, vendar sem danes uporabila samo gobice in brokoli. Zelo dobro se ujema z ribo, vsaj zame. 
Tofu sem narezala in popekla z obeh strani. Potem sem vzela ven s ponve in v njej popražila gobice. Dodala sem česen in brokoli. Zalila sem z jušno osnovo in pustila malo vreti. Proti koncu sem naredila podmet z Gustinom in sojino omako. Vrnila sem tofu v omako in še malo pokuhala.

SOLATA
Malo gentile solate, malo rdečega radiča in veliko krompirja. Mojmu malemu je bil krompir zelo všeč, tak da moram jutri še več krompirja not dat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar