sobota

Jedilnik, 6. 9. 2014

Preprosto kosilo:
  • goveja juha
  • makaroni z mesno omako
  • solata
GOVEJA JUHA
Juho sem skuhala iz goveje kosti in z veliko jušne zelenjave. Nekaj juhe sem porabila za mesno omako, ostalo pa sem precedila in zasipala z rezanci. Pa na drobnjak nisem pozabila (kot se mi občasno zgodi), tak da smo si ga dodali za lepši videz. 

MAKARONI Z MESNO OMAKO
Najprej sem pripravila omako. Včeraj sem si pustila en del mesa, sem namreč kupila tisti ta drugi del reber, ko nima kosti. Mesu sem odstranila maščobne dele in hrustanec, ostalo pa sem narezala na kocke. V ponvi sem segrela olje in na hitro popražila meso. Začinila sem ga s soljo. 
Meso sem dala iz ponve in vanjo vsipala narezan por in šalotko. Dodala sem na kocke narezan korenček, en paradižnik in malo rdeče paprike. Malenkost sem še solila in počasi zalivala z juho, da se je dušilo. Dodala sem še na grobo nasekljan peteršilj in timijan. Vrnila sem meso in pokrila ter dušila skoraj eno uro. Vmes sem mešala in zalivala z juho.
Proti koncu omake sem dodala še malo paradižnikove mezge. Makarone sem skuhala po navodilu, jih odcedila in vmešala v pripravljeno omako. Ko smo si servirali, sem nam naribala še malo sira gor.
Moj je rekel, da ni samo dobro, ampak odlično kosilo danes. Moj mali pa je kar dvakrat zahteval repete. In je vse pojedel.

SOLATA
Že spet zelena solata z rdečim radičem. Še vedno pa imam za eno porcijo, torej bo jutri ponovno enako. Pa še veliko kuhanega krompirja sem dodala v solato, ker ga sinko z veseljem je. Solate pa noče. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar