petek

Jedilnik, 12. 9. 2014

Nekaj domačega:
  • juha
  • prekajena rebra
  • pražen krompir
  • dušeno zelje
JUHA
Ne morem si lastiti zaslug za današnjo juho, saj sem jo naprosila pri tašči. Zraven je pripravila domače fritate. Mnjami.

PREKAJENA REBRA
Rebra, pravzaprav je bil flam, sem skuhala po navodilih na embalaži in vsakemu vrezala en konkreten kos. Mogoče malo preveč močen okus za mene, ampak vseeno je bilo dobro.

PRAŽEN KROMPIR
Občasno se spravim tudi krompirja pražit. Pa saj ga imam rada, ampak samo tu in tam. Celi krompir sem skuhala, odcedila in obelila ter narezala. V ponvi sem najprej popražila nasekljano čebulo, potem pa dodala narezan krompir. Solila sem in zalila z malenkost jušne osnove. Pustila sem, da se je malo še popražilo.

TENSTANO ZELJE
Pol glave zelja sem na drobno narezala. V piskru sem najprej popražila čebulo in dodala zelje, ki sem ga predhodno solila in ožela. Začinila sem še s celim česnom, lovorjevim listom (oboje sem odstranila), poprom, naribanim korenčkom (ker sem ga imela že obeljenega) in paradižnikovo mezgo. Potem pa sem samo še dušila in občasno premešala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar