petek

Jedilnik, 26. 9. 2014

Petkovo kosilo:
  • kisla juha
  • šmorn
  • domači jabolčni kompot
KISLA JUHA
V loncu sem na olju popražila malo nasekljane čebule. Dodala sem na kocke narezano sv. meso in ga popekla potem pa zalila z vodo. Dodala sem tudi korenček, korenino peteršilja in kos gomolja zelene. Začinila sem s soljo, poprom, lovorjevim listom in timijanom. Počasi sem kuhala. Proti koncu sem dodala paradižnikovo mezgo, malo kisa in malo Gustina. 

ŠMORN & JABOLČNI KOMPOT
Za sladico sem pripravila šmorn in domači kompot. Šmorn sem naredila iz jajc, moke, mleka in soli. Spekla sem v ponvi. 
Skuhala pa sem tudi kompot. Jabolka sem obelila in narezala na kocke ter jih skuhala v sladkani vodi. Mnjami.

5 komentarjev:

  1. Takšna dobra, preprosta a nostalgična košta.
    Probaj tudi čisto BREZ GLUTENA šmoren in boste vsi presenečeni. Puhast,poln in za prsteke oblizniti. Jajčka + kokosova moka + CIMET (lots)+ sladilo po želji. Če želite da je bolj kompakten in sladek dodaste banano in sladilo izpustite (po želji).
    Preliv pa ; pravi kakav + nekaj žlic mleka(vode) in sladilo.

    Ufff

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žal nisem ljubiteljica kokosa oz. mi okus sploh ni všeč. Tako bom raje kar po domače kuhala. :)

      Izbriši
  2. A, to pa je povsem drugo pol ja! Se da tudi brez koko moke. Doda se banana za gostoto ali pa mleti ovseni kosmiči.

    Saj veste...idej nikoli ne zmanjka ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Z banano sem pa že enkrat poskusila, pa mi je bilo všeč. Samo, da na takšne stvari včasih pozabim. :)

      Izbriši
    2. Ekola...in že smo tukaj www buddyji, kateri rade volje spomnimo in/ali pomagamo!!!
      PA SUPER DAN in DOOOER TEK želim.

      Izbriši