petek

Jedilnik, 19. 9. 2014

Petkovo kosilo:
  • juha
  • pohane sardele
  • maslen krompir
  • brstični ohrovt
  • repincl
JUHA
Seveda brez juhe pri nas ni kosila. Skuhala sem jo iz sv. kosti in zelenjave. Na koncu sem jo precedila, zasipala pa sem z pol jajčke, ki sem jo zmešala z moko. Juha še je malo povrela, da so se nudlčki (mini) skuhali.

POHANE SARDELE
Prvič v življenju sem kupla in pripravila sardele. Jedla jih verjetno že kdaj prej sem, ampak se ne spomnim tak daleč nazaj. 
Sardele sem morala najprej očistiti, se pravi odstraniti drobovino in glavo. Potem pa sem jih še sfilirala, kar pomeni, da sem odstranila glavno kost. Očiščene sem potem pustila na papirnati brisači, da je vpila vlago.
Začinila sem jih samo s soljo in spanirala (moka z malenkost pecilnega praška, jajce, drobtine) ter spekla v olju. Dajala sem jih na papirnato brisačo, da se je malo maščoba vpila. 
Nisem vedela točno, kaj pričakovati, a sem bila kar prijetno presenečena. Mi je bil všeč okus. Ah, pa še malo sva si jih pokapljala z limetinim sokom.

MASLEN KROMPIR
Krompir v kosih sem skuhala v slani vodi in ga odcedila. Zmešala sem ga z nasekljanim svežim peteršiljem in maslom.

BRSTIČNI OHROVT
Letošnja bera je zelo slaba, saj sta mi zrastli samo dve stebli (sejala pa sem ziher 3x) in zaenkrat še je samo eno steblo dalo nekaj od sebe. So pa kar velike glavice zrasle.
Ohrovt sem očistila in ga na hitro pokuhala v slani vodi in odcedila. Razrezala sem jih na polovice in jih v ponvi na maslu malo popekla. Par minutk.

REPINCL
Žal nimam nič domačega, zato sem ga morala kupiti. Pripravila sem ga s kuhanim krompirjem, se mi zdi, da brez njega repincil ni tak fejst dober.

Ni komentarjev:

Objavite komentar