sobota

Jedilnik, 20. 9. 2014

Slastno sobotno kosilo:
  • juha
  • pečen pišek
  • mlinci
  • dušeno rdeče zelje
JUHA
Nekaj juhe sem imela od včeraj, dolila sem še malo vode in na kocke narezan korenček ter dala kuhat. Na koncu sem zasipala z rezanci.

PEČEN PIŠEK
Kupila sem sicer celega pišeka (svežega), a ker mi toliko mesa pa tudi ne pojemo, sem polovičko dala v skrinjo za kdaj drugič. Eno polovico pa sem dobro nasolila in namazala s sezamovim oljem ter dala pečt. Pekla sem na 200 stopinjah dobro uro, vmes sem enkrat preobrnila, da se je fajn zapeklo. Mnjami. 

MLINCI
Oh, kdaj sem nazadnje kuhala mlince. Kdo bi vedel, vprašanje če že tako dolgo ta blog pišem. Kakorkoli, ponavadi se mi niso posrečili, zato sem bila kar skeptična ali jih bi skuhala ali ne. Pa me je moj prepričal naj vseeno probam, saj probati pa res ni greh.
Zavrela sem vodo, mlince sem dala v cedilo in skledo ter čeznje prelila vodo. To sem potem pustila en čas stati (mogoče kakšno minutko predolgo), da so bili res mehki. Odcedila sem jih, vsipala nazaj v lonec in prelila z raztopljeno zaseko (približno eno žličko).
Kljub mojim dvomom so dobro uspeli in jih je moj dragi zelo pohvalil, tudi moj mali mišek jih je z veseljem jedel. Zraven sta si moja dva moška izmislila še pesmico o mlincih in jo pela med kosilom. 

DUŠENO RDEČE ZELJE
Tudi to je jed, ki se je bolj redko lotim, ampak tudi ta mi je danes super uspela. 
Zelje (pol glave) sem narezala na rezine in jih malo oplahnila. V loncu sem sem na olju popražila sladkor (seveda ne tak fejst, da bi rjavi postal, ampak toliko, da se je začel topiti). Dodala sem narezano zelje in solila. Premešala sem in pustila, da se je počasi začelo dušiti. Zraven sem še na drobno naribala pol jabolke in dodala par kapljic limetinega soka. Občasno sem premešala in zalila z vodo. Na koncu sem vmešala še malo Gustina in pustila še enkrat zavreti. Odlično.
Sicer nismo mogli vsega pojesti, ampak ostanke bom pa jaz za večerjo snedla. Še prav pasali mi bodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar