sreda

Jedilnik, 24. 9. 2014

Danes:
  • bučna kremna juha
  • kuhane hrenovke 
  • zeljne krpice
  • rdeča pesa
BUČNA KREMNA JUHA
Porabila sem še polovičko hokaido buče od zadnjič, tokrat pa sem jo uporabila kar za juho.
Bučki sem odstranila semena in jo obelila (kljub komentarju) ter narezala na kocke. V loncu sem na maslu popražila nasekljano šalotko, dodala bučo in začinila (sol, poper, lovorjev list, strt česen). Zalila sem z vodo in pustila kuhati. Kuhano sem spasirala (še prej pa odstranila lovorjev list). Zalila sem z malenkost mleka in vmešala še žličko kisle smetane.
Okrasila sem z malo bučnega olja in s popraženimi bučnimi semeni. Da še to napišem. Semena sem popekla, potem pa hotela olupit, vendar je šlo tako težko, da sem jih par olupila ostale pa pustila. Ima kdo kakšen boljši način?

KUHANE HRENOVKE
Hrenovke pač, nič posebnega. Se mi ni dalo nekaj posebnega danes ustvarjat.

ZELJNE KRPICE
Pol glave sem narezala na kocke in solila. V ponvi sem na maslu popražila šalotko, dodala zelje in začinila (sladkor in vegeta). Malo sem popražila, potem pa dodala še kuhane testenine.

RDEČA PESA
Namesto solate. Paše tu pa tam.

1 komentar:

  1. Uf, danes pa meni tale kombinaicija ne sede. Juha, hrenovke, zelje, pesa....težko bi spravila vase.
    Žal.

    OdgovoriIzbriši