sreda

Jedilnik, 3. 9. 2014

Danes:
  • juha
  • popečen piščančji zrezek
  • tofu z zelenjavo
  • solata
JUHA
Skuhala sem juho iz kurje kosti, ker sem rabila jušno osnovo za tofu. Kar zlate kroglice smo si not vsipali, še je najbolj enostavno.

POPEČEN ZREZEK
Za mojega mesojedca sem pripravila en zrezek, sama pa sem glodala še en košček klobase, ki je ostal od včeraj. 


TOFU Z ZELENJAVO
Ta jed je mišljena kot samostojna jed, a pri naši hiši brez mesa pač ne gre. Torej, tole jed pa sem pripravila takole. Najprej sem narezala tofu, ga osušila in čisto malo povaljala v jedilnem škrobu (Gustin) ter popekla v ponvi. 
Tofu sem vzela ven in dala not narezane gobice in česen, da se je malo popražilo. Potem sem dodala še drugo narezano zelenjavo (brokoli, stročji fižol, rdeča paprika, por) in zalila z jušno osnovo. To sem kuhala dobrih pet minut, mogoče malo več in potem zgostila z mešanico Gustina in sojine omake. Za na konec pa sem dodala še popečen tofu in še malo pomešala. Zelo okusno.

SOLATA
Zelena solata s česnom. Tako kot včeraj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar