ponedeljek

Jedilnik, 15. 9. 2014

Danes:
  • sladko zelje
  • jabolčni drobljenec
SLADKO ZELJE
Čeprav se tako imenuje, dejansko ni nič cukra v tej jedi. V bistvu gre za zelje in krompir skupaj skuhano. 

Jaz sem najprej popražila nasekljano čebulo, dodala na kocke narezano prekajeno meso (flam) in na hitrco popražila. V pisker sem še vsipala narezano zelje in krompir. Solila sem, zalila z jušno osnovo in dodala še strok česna in lovorjev list.

Ko je bilo kuhano, sem odstranila česen in lovor, potem pa pripravila podmet. V ponvi sem na malenkost olja popražila Gustin in mleto rdečo papriko. To sem vsipala v zelje in s kuhalnico na grobo zmečkala krompir. Malo sem še pokuhala in servirala. 
Na koncu se je izkazalo, da sem malo preveč solila, drugače pa je bilo odlično.


APPLE CRUMBLE

Da ne bi imeli samo ene jedi na mizi, sem pripravila še sladico. Najprej sem iz petih jabolk skuhala čežano. To sem nadevala v jena posodo in prekrila s pripravljeno maso iz moke, sladkorja in masla. To sem pol ure pekla, nato pa malo pustila počivati, da se je malenkost ohladilo. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar