torek

Jedilnik, 9. 9. 2014

Tokrat:
  • juha
  • pohani piščančji šnicli
  • bučkini polpeti
  • stročji fižol na maslu
  • solata
JUHA
Nisem je jaz skuhala, ampak sem taščo prosila, naj še nam pripravi juho. Skuhala je zelenjavno juho s svežim grahom, korenčkom, krompirjem in nudlčki.

POHANI ŠNICLI
Piščančje prsi (polovičko) sem narezala in potolkla ter solila. Spanirala sem v moki, jajcu z dodanim mlekom in drobtinah. Ocvrla sem v mešanici belega in sezamovega olja. Odlično.

BUČKINI POLPETI
Še zadnja bučka z našega vrta je dočakala svoj konec na naših krožnikih. Bučko sem obelila in naribala ter solila. Čez čas, ko je spustila sok, sem jo ožela. Pripravila sem testo, in sicer iz jajca, moke, drobtin, strtega česna, peteršilja in drobnjaka. Dodala sem bučke in dobro premešala. V ponvi sem na olivnem olju sem popražila polpete. Dala pa sem jih notri z žlico in poravnala. Zraven sva si dodala žličko kisle smetane.

STROČJI FIŽOL
Nekaj malega fižola sem mela, ki sem ga skuhala v slani vodi in odcedila. V ponvi sem raztopila maslo in na njem še malo popražila kuhani fižol.

SOLATA
Pripravila sem domačo divo s kuhanim krompirjem. Dobra je bila. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar