nedelja

Jedilnik, 31. 8. 2014

Zadnji avgust:
  • juha
  • popečen kare
  • pomfri
  • pečena rdeča pesa
  • šopska solata
JUHA
Skuhala sem govejo juho iz ene rebre. Dodala sem seveda veliko zelenjave in začimb. Na koncu sem jo zasipala z jajčko z moko.

POPEČEN KARE
Danes je imel mesar na voljo samo še kare v marinadi. Te pa sem kar kupila tri zrezke in jih doma popekla. Dobri so bili. Sicer jih pa jaz ne bi nikoli tak fejst začinila.

POMFRI
Tak se mi je zluštal domači pomfri, te pa sem ga naredla. Mnjami, je bil dober.

PEČENA RDEČA PESA
Za še eno dozo vitaminov, sem spekla eno rdečo peso. Najprej sem jo obelila in narezala na kocke. Dala sem na alu folijo in začinila (sol, peteršilj, česen in olivno olje). Pekla sem približno tričetrt ure. Bila je še malo hrustljava, tak da bi še lahko kakšno minutko več bila v pečici.

ŠOPSKA SOLATA
V bistvu sem naredila solato iz paradižnika, paprike, kumare in šalotke. Začinila pa sem jo s soljo, bučnim oljem, kisom in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar