sobota

Svinjski zrezek v zelenjavni omaki, ajdove testenine in solata

Danes:
  • juha
  • sv. zrezek v zelenjavni omaki
  • ajdove testenine
  • kumarica v solati
JUHA
Skuhala sem čisto navadno juho iz kocke. Dodala korenček in zasipala z rezanci. Ni se mi danes dalo nekaj dolgo kuhat goveje juhe, ker smo raje šli na sprehod. Dokler še je pač vreme bilo ugodno. Ampak juha pa je kljub vsemu pasala za trebušček :)

ZREZEK V OMAKI
Najprej sem popekla oba zrezka. V ponvi sem nato na hitro popražila zelenjavo (korenček, por, rumeno in rdečo papriko). Začinila sem s peteršiljem in rožmarinom. Zrezke sem dala zraven, po potrebi dolila malo vode. Na koncu sem dodala eno malo žličko kisle smetane. Dobro je bilo, čeprav nisem vedela kaj točno bom naredila:)

TESTENINE
Danes sem slučajno v trgovini našla ajdove tagliete in sem jih kupila. Skuhala sem jih v slani vodi, pa malo dlje kot je bilo v navodilih. Pač nimam rada trdih testenin. Dobre so bile. Ko sem jih dala na krožnik, sem jih obložila z zelenjavo (od zrezkov) in preko naribala sir.

SOLATA
Kumarica, česen, sol, poper, bučno in belo olje, kis, voda. Se mi je zaluštalo po dolgem času spet murke jest. Komaj čakam, da bodo sveži z vrta. Uh, kje še je to :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar