ponedeljek

Juha, testenine z morskimi sadeži in solata

Bolj morsko:
  • goveja juha
  • tagliete z morskimi sadeži
  • zelena solata
JUHA
Jušno osnovo sem si pustila od včeraj, danes pa sem samo dodala korenček in por. Zasipala pa sem z razžvrkljano jajčko.

TAGLIETE Z MORSKIMI SADEŽI
Najprej sem začela delati omako; na olivnem olju sem popražila malo pora, dodala strt česen in zmrznjene morske sadeže. Ko so se odtalili, sem začinila s peteršiljem in dolila malo vode, v kateri so se kuhale testenine. Čez čas sem sadežem dodala kečap in premešala. Po potrebi sem zalila še z malo vode. Na koncu sem začinila še z baziliko in origanom. 
V vmesnem času sem v slani vodi skuhala tagliete, jih odcedila in vmešala v omako. Servirala sem na krožnik in posula z naribanim parmezanom.

SOLATA
Mehka zelena solata s česnom in rdečo papriko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar