sreda

Porova juha, bedre v grahovi omaki, polenta in solata

Spet okusno:
  • krompirjevo-porova juha
  • bedrce v omaki
  • polenta
  • mešana solata
JUHA
Po dolgem času spet malo drugačna:) Na zeliščnem maslu in olivnem olju sem popražila por in na koščke narezan korenček. Po nekaj minutah sem zalila z vodo in pustila, da je zavrelo. Počasi je vrelo približno 20 min oz. da je pač krompir kuhan. Potem sem s paličnim mešalnikom fajn zmiksala, začinila (sol, poper) in dodala smetano za kuhanje. Nato sem pustila na čisto majhni temperaturi, da je ostalo toplo ni pa več vrelo. Ker nisva šla takoj jest, se je juha fajn zgostila, da bi že skoraj lahko bila samostojen obrok. Kljub temu pa je bila odličnega okusa.

BEDRCE V OMAKI
Piščančje bedre sem solila in jih na olju popekla (kar v ponvi). To traja en čas, tak da si je treba malo časa vzet. Okej, ko so bile pečene, sem jih vzela ven in v ponev dodala malo pora, grah in pokuhano cvetačo (Dala sem jo v slano vodo, da je vrela par minutk, ne pa da bi se do mehkega skuhala). Malo sem popražila in zalila z vodo. Potem sem začinila s soljo in sladko papriko (mleto seveda) in dodala smetano za kuhanje. Naredla se je omakica, jaz pa sem bedrce vrnila nazaj, da so se navzele okusa. Super, super.

POLENTA
Polento sem pač skuhala po osnovnem receptu (voda, sol, maslo, polenta), gotovi polenti pa sem vmešala še malo ribanega parmezana. Zdaj parmezan se glih ni občutil, ampak za prilogo je vseeno dobro bilo :)

MEŠANA SOLATA
Tokrat sem spet naredla en mix: rjavi fižol (s konzerve), koruza (tudi s konzerve), kisla kumara, rdeča paprika, por, dve trdo kuhani jajci, tuna (s konzerve:). Preliv: sol, olje s tunine konzerve (pa ne vse, ker bi bilo preveč), balzamični kis. 
Tri jajčne rezine sem dala za okras, na vsak rumenjak malo majoneze in potroseno s koprom. Slastno. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar